
Ο Σταύρος Θεοδωράκης, ζει για λίγο, όπως ακριβώς ένας τυφλός. Μια εκπληκτική εκπομπή για τα προβλήματα των ανθρώπων που έχουν πρόβλημα όρασης. Μια... αφιλόξενη πόλη η Αθήνα για τα άτομα με ειδικές ικανότητες.
"Καλύτερα να αποτύχεις έντιμα, παρά να επιτύχεις με ατιμία" Τάδε έφη Σοφοκλής
Δημήτρη, μιλάς για μία, κατά τη γνώμη μου από τις καλύτερες εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς φέτος δεν βολεύει να την παρακολουθώ κάθε φορά.
Ενδιαφέρον και αυτό το θέμα, όπως είναι ίσως όλα με όσα καταπιάνεται η εκπομπή, που εκτός από άρτιο περιεχόμενο και θέματολογία, έχει και κάλλιστη αισθητική. Δεν λέω σκηνοθεσία, μιάς και δεν έχω τέτοιες γνώσεις.
Ξέρεις τώρα... όσα μας είπαν στη σχολή.
Αθηνά